اموزشی

ساخت وبلاگ

خدمات برش cnc چيست؟ (+معرفي رادوکس گروپ ارائه دهنده دستگاه و خدمات سي‌ان‌سي)

به گزارش خبرگزاري آفتاب، کلمه cnc مخفف کلمه Computer Numerical Control  به معناي کنترل کننده عددي توسط کامپيوتر مي‌باشد. اين کامپيوترها به صدور دستورهايي مرتب، ابزارها را کنترل مي‌کنند. اين دستورها ممکن است به صورت دستي توسط اشخاص نوشته شده يا توسط نرم‌افزارهاي CAM توليد شوند. در اين روش از کامپيوتر جهت انجام عمليات‌هاي مختلف نظير تراش، برش و ... استفاده مي‌شود.

p0tr_c1.jpg

محصولات سي ان سي cnc داراي انواع بسياري هستند که هر کدام کاربرد و عملکردي متفاوت و مختص خود را دارند. از جمله معروف‌ترين دستگاه‌هاي cnc مي‌توان به ماشين‌هاي ليزر سي‌ان‌سي، فرز سي‌ان‌سي و سي‌ان‌سي مخصوص برشکاري، سي ان سي هوا گاز، سي ان سي پلاسما اشاره کرد که درادامه به بررسي  ويژگي‌ها و قابليت‌هاي دو دستگاه برش ليزري cnc و برش فرز cnc مي‌پردازيم.

برش ليزري cnc

اين فناوري در سال 1965 براي نخستين بار به کار گرفته شد. در واقع؛ اولين برش‌دهنده ليزري توسط مرکزتحقيقات مهندسي وسترن الکتريک براي ايجاد سوراخ در الماس مورد استفاده قرار گرفت. برش ليزري يک تکنولوژي است که با استفاده از يک اشعه قدرتمند براي برش مواد مختلف (نظير چوب، مقوا، پلکسي و ...) با دستگاه برش ليزر استفاده مي‌شود.

برش فرز cnc

فرز يک دستگاه ماشين‌کاري است که از ابزار تراش دوار براي برش و براده برداري از جسم مورد نظر استفاده مي‌کند در اين نوع برش به جاي ليزر از نوک فرز جهت برش استفاده مي‌شود. در گذشته اغلب دستگاه‌هاي فرز در سه راستاي  طول، عرض و عمق حرکت مي‌کردند در صورتي‌که دستگاه‌هاي فرز امروزي قابليت حرکت در چهار تا شش محور را دارند. برش با دستگاه فرزcnc  رادوکس نظير برش ليزري براي برش و حکاکي انواع سنگ چوب و فلزات مناسب است.

تفاوت ميان برش فرز و برش ليزر

در ادامه به بررسي تفاوت‌هاي ميان دستگاه سي‌ان‌سي ليزر و دستگاه فرز سي‌ان‌سي مي‌پردازيم.

تفاوت اصلي ميان اين دستگاه را مي‌توان در تفاوت در شيوه عملکرد آن‌ها دانست به نحوي که در دستگاه فرز سي‌ان‌سي، برش و حک را به صورت فيزيکي و مکانيکي انجام مي‌دهد و ابزار و سطح جسم يکديگر را لمس مي‌کنند و به واسطه گردش ابزار بر روي جسم برش يا حکاکي صورت مي‌گيرد، در صورتي‌که در دستگاه سي‌ان‌سي ليزر نيازي به تماس مستقيم با جسم وجود ندارد و برش يا حکاکي بر مبناي قدرت خروجي پرتو ليزر صورت مي‌گيرد.

دستگاه‌هاي فرز سي‌ان‌سي توانايي حک و برش مواد فازي و غير فلزي را دارند اما دستگاه سي‌ان‌سي ليزر تنها قابليت حکاکي بر روي فلزاتي از قبيل  آلومينيوم، برنج، آهن و …  فاقد توانايي برش اين فلزات مي‌باشد.

حک توسط دستگاه فرز سي‌ان‌سي در سه بعد x، y و z انجام مي‌شود درصورتي‌که  حک در دستگاه سي‌ان‌سي ليزر تنها در  دو بعد xوy امکان پذير است. براي حکاکي‌هاي ظريف مثل چهره استفاده از ليزر مناسب‌تر است. اما حکاکي cnc شبيه منبت است و به‌عبارتي حک سه ‌بعدي انجام مي‌دهد (نمونه آن سنگ قبر مي‌باشد).

چرا رادوکس را انتخاب مي‌کنيم؟

شرکت رادوکس با فعاليت در زمينه ساخت دستگاه‌هاي برش و تنوع محصولات در زمينه اتوماسيون خطوط توليد، ليزر، انواع ربات‌هاي صنعتي و... با بالاترين کيفيت و کمترين قيمت در طي اين 20 سال به فعاليت خود ادامه داده است.

ثبت چندين اختراع در زمينه دستگاه‌هاي CNC، رادوکس را به قطب اصلي توليد دستگاه‌هاي cnc تبديل کرده است.

براي راهنمايي جهت خريد و همچنين ثبت سفارش مي‌توانيد به آدرس https://radoxgroup.com/ و يا با شماره تماس 0212776 تماس حاصل نماييد.

 

اموزشی...
ما را در سایت اموزشی دنبال می کنید

برچسب : خدمات,برش,cnc,چیست؟,(,معرفی,رادوکس,گروپ,ارائه,دهنده,دستگاه,و,خدمات,سی‌ان‌سی), نویسنده : kavoosifar studentedu بازدید : 157 تاريخ : سه شنبه 27 آبان 1399 ساعت: 7:28

طراحي وب سايت چيست ؟

با رشد روز افزون استفاده از اينترنت و جامعه مجازي مي توان گفت که اينترنت يکي از اعضاي خانواده براي کاربران شده است ولي براي بهره مند شدن از فوايد اين جامعه مجازي نياز به توليد وب سايت و طراحي وب سايت است. طراحي فرايند جمع آوري ايده ها و تنظيم زيبايي شناسي و اجراي آنهاست که با هدايت اصول خاصي براي يک هدف خاص انجام مي شود. طراحي وب يک فرآيند مشابه با هدف ارائه مطالب در صفحات وب الکترونيکي است که کاربران نهايي مي توانند با کمک يک مرورگر وب از طريق اينترنت به آن دسترسي پيدا کنند.

تعريف وب سايت

وب سايت مکاني از اينترنت است که صفحه يا تعدادي از صفحات را در خود براي هدفي خاص نگهداري مي کند ، در واقع اين مکان مجموعه اي از صفحات است که براي هدفي خاص ايجاد شده اند.

طراحي وب سايت

به روال برنامه ريزي براي ايجاد يک سايت در فضاي مجازي اينترنت که با ساختار کلي و جزئي ارائه مي شود طراحي وب سايت گويند. اين برنامه ريزي بر روي تمامي تصاوير ،متون ، فايل هاي صوتي و تصويري و المانهاي خاص که برنامه نويسي شده اند اعمال مي شود تا در نهايت تمام اينها بر روي صفحه اي که قابل روئيت در مرورگر باشد اعمال مي شود و در فرمت بندي خاصي در طراحي وب سايت بر روي آن صفحه قرار مي گيرند.

 

براي اينکه اين صفحات قابل مشاهده در بيشتر مرورگرها باشد طراحي سايت را افراد طراح و برنامه نويسان از زبان هاي نشانه اي براي ايجاد يک ساختار اکثرا از زبان html (که امروزه html5 قدرت بالايي را به اين زبان برنامه نويسي ارائه کرده است) و هم چنين براي نمايش بهتر بعد از طراحي وب سايت از زبان css (که زبان css3 در حال حاضر قدرت آن را افزايش داده است به طوري که مي توان بدون نرم افزارهاي گرافيکي نيز به طراحي وب سايت پرداخت ) استفاده مي کنند . براي طراحي وب سايت از زبان هاي برنامه نويسي ديگر نظير java، پي اچ پي ، اي اس پي دات نت، پرل و … نيز مي توان استفاده کرد.

پروسه طراحي وب سايت

در حالت کلي براي طراحي وب سايت مي توان اين روال را در پيش گرفت :

  1. مفهوم سازي
  2. طرح ريزي
  3. تحقيق قبل از ايجاد وب سايت
  4. تحقيق کلي
  5. تبليغات

مديريت فايلهاي چند رسانه اي که در وب سايت وجود خواهند داشت ، مديريت مطالب و محتواي سايت و هم چنين فايل هاي تصويري و صوتي موجود در آن را مي توان توسط يک طراح ، يا گروهي از طراحان با وظيفه اي مشخص مديريت کرد.

 

اموزشی...
ما را در سایت اموزشی دنبال می کنید

برچسب : طراحی,وب,سایت,چیست,؟, نویسنده : kavoosifar studentedu بازدید : 168 تاريخ : چهارشنبه 21 آبان 1399 ساعت: 0:33

پنجره دوجداره يو پي وي سي چيست؟

هدف از نگارش اين محتوا آشنايي شما با پنجره دوجداره و موضوعات مرتبط اعم از تعمير پنجره دوجداره در تهران، رگلاژ پنجره دوجداره در تهران، تعويض پنجره دوجداره، انواع پنجره دوجداره upvc  و قيمت پنجره دوجداره upvc مي باشد.

در واقع امروزه يکي از معروف ترين تجهيزات هر ساختماني پنجره هاي دو جداره مي باشند به گونه اي که تقريبا همه ما با نام اين پنجره آشنا هستيم. پنجره دوجداره مزاياي بسيار زيادي دارد و به همين دليل وقتي شما براي خريد وسيله اي براي ساختمان به فروشگاهي برويد و از آن ها در مورد محصولاتي که باعث صرفه جويي در انرژي ساختمان مي شوند سوال کنيد مطمئنا يکي از تجهيزاتي که نام مي برند پنجره دو جداره است.

دليل اين امر هم ساختار بسيار خاص و منحصر به فرد اين نوع پنجره ها است. پنجره هاي دو جداره داراي نوعي شيشه عايق هستند که اين عايق مي تواند در تابستان از ورود گرما به داخل ساختمان و در زمستان از ورود سرما به داخل آن جلوگيري کند. ما در ادامه قصد داريم در مورد پنجره دوجداره و انواع آن صحبت کنيم. اگر مي خواهيد بيشتر با اين وسيله به صرفه آشنا شويد مي توانيد با ما در ادامه مطلب همراه باشيد.

 

تعمير پنجره دوجداره

 

پنجره دو جداره چيست؟

در واقع به پنجره هاي عايق پنجره هاي دو جداره مي گويند. ساختار اين نوع پنجره ها ترکيبي از دو يا چند صفحه شيشه اي است که اين اجزا با استفاده از يک اسپيسر از هم جدا شده اند. علاوه بر اين با استفاده از يک درزگير اوليه و يک درزگير کمکي در ساختار اين پنجره ها سبب شد که پنجره هاي دو جداره کاملا نفوذ ناپذير مهر و موم شوند. در واقع مجموع اين تجهيزات سبب به وجود آمدن پنجره هاي دو جداره شد. لازم به ذکر است بدانيد در بين صفحات شيشه اي اين نوع پنجره فضايي وجود دارد که با هوا پر شده است.

همان طور که در بالا نيز اشاره نموديم اين پنجره ها سبب صرفه جويي در انرژي ساختمان مي شوند و عملکرد حرارتي و دمايي پنجره را بهبود مي بخشند. در واقع اين عملکرد پنجره هاي دو جداره سبب کاهش هزينه هاي سيستم هاي گرمايشي و تهويه مطبوع يک ساختمان مي شود. علاوه بر اين اين پنجره ها مي توانند تراکم هواي سرد در داخل منزل را کاهش دهند و در اين صورت شما بدون احساس سرما به راحتي مي توانيد کنار پنجره بنشينيد. البته پنجره هاي دو جداره موجود در بازار انواع مختلفي که دارند که شامل پنجره دوجداره upvc،  پنجره دوجداره آلومينيومي و پنجره دوجداره چوبي مي باشد.  در واقع در سال 1360 اولين نمونه هاي پنجره دو جداره در اروپا ساخته و عرضه شد که بعدها آلماني ها با پيشرفت در اين زمينه توانستند پنجره دوجداره UPVC را بسازند. امروزه اين پنجره ها يکي از پرکاربردترين پنجره ها در صنايع ساختماني بشمار مي روند. که در ادامه مطلب با پنجره دوجداره upvc انواع پنجره دوجداره upvc  و قيمت پنجره دوجداره ويستابست آشنا مي شويد.

تعويض پنجره دوجداره

 

پنجره دوجداره UPVC

در واقع اين نوع پنجره هاي دو جداره از پروفيل هاي UPVC ساخته مي شوند. upvc ساخته شده از مشتقات نفت خام است و در برابر تغييرات سرما و گرما بسيار ايمن و مستحکم است و تغيير شکل نمي دهد. روش ساخت اين نوع پنجره هاي دو جداره به اين صورت است که ابتدا پروفيل هاي UPVC را در سايزهاي مختلف برش مي زنند و سپس گالوانيزه مخصوص با ضخامت 5/1 ميليمتر را به صورت سرتاسري در داخل پروفيل مي اندازند و کنج هاي پنجره را به وسيله دستگاه جوش به يکديگر جوش داده مي دهند. در مرحله بعد يراق آلات مخصوص در قسمت هاي بازشو پنجره نصب مي شود. لازم به ذکر است بدانيد نکته اي که در اين نوع پنجره هاي دو جداره بسيار حائز اهميت است استفاده از گالوانيزه هاي U شکل و يا قوطي شکل در داخل پنجره است. چرا که پروفيل UPVC بدون اين گالوانيزه ها هيچ گونه مقاومت و استحکامي در برابر فشار باد ندارد و به راحتي تغيير شکل مي دهند و وجود اين گالوانيزه ها در اين نوع پنجره ها سبب افزايش استحکام پنجره ها مي شوند.

به همين دليل وجود گالوانيزه با ضخامت 5/1 ميليمتر و با ابعاد استاندارد در داخل اين نوع پنجره ها بسيار مهم است. اين نوع پنجره ها هم انواع مختلفي دارند که از جمله انواع پنجره دوجدارهupvc  مي توان به پنجره هاي يو پي وي سي لولايي، کشويي، فولکس واگني و آکاردئوني اشاره کرد. نکته ديگري که در زمان استفاده از پنجره دوجداره upvc   بايد بدانيد اين است که در زمان استفاده از پروفيل هاي  upvcدر اين نوع پنجره ها حتما بايد ابعاد و محل نصب پنجره دوجداره از نظر فشار هاي وارده از طرف باد بايد بررسي شود. لذا بايد بدانيد به دليل اينکه در استفاده از upvc محدوديت سايز وجود دارد لذا نمي توان ايمکتريال را براي پنجره هاي بزرگ استفاده کرد و اصلا مناسب نمي باشد.

رگلاژ پنجره دوجداره

 

انواع پنجره دوجداره upvc

در واقع شکل باز شدن اين نوع پنجره ها با توجه به نياز ساختمان متفاوت است و اين مساله سبب به وجود آمدن انواع مدل هاي پنجره هاي يو پي وي سي شد. از جمله انواع مدل هاي پنجره هاي يو پي وي سي شامل موارد زير مي باشد:

پنجره يو پي وي سي دو حالته طرح فرانسه:

اين نوع پنجره ها دو لنگه هستند که با هم باز مي شوند. همچنين مي توان يک لنه را ثابت و ديگري را بازشو قرار داد.

پنجره يو پي وي سي فولکس واگني:

در اين نوع پنجره ها يراق آلات خاصي به کار رفته است که سبب به وجود آمدن مدل هاي مختلفي مثل مدل مکانيکي، مدل اتوماتيک و مدل فول اتوماتيک شده است. باز شدن اين پنجره ها به صورت ريلي است و به دليل شباهت باز شدن درب آن ها با خودرو فولکس واگن به اين نام نامگذاري شدند. اين نوع درب ها فضاي بسيار کمي اشغال مي کنند.

 

قيمت پنجره دوجداره يو پي وي سي

 

تعويض پنجره دوجداره

يکي از مهم ترين دغدغه هاي مصرف کنندگان تعويض پنجره آلومينيومي با دوجداره با پنجره هاي قديمي است. بسياري از افراد به دلايل زيادي مثل صرفه ‌جويي در مصرف انرژي، جلوگيري از گسترش آلودگي‌ هاي صوتي، افزايش امنيت خانه و محيط کار،  کمک به محافظت از محيط زيست، مقاومت در برابر زلزله و ... خواهان تعويض پنجره هاي قديمي خود با پنجره هاي دوجداره هستند. در اين راستا بايد بدانيد به دليل اينکه پنجره هاي دو جداره يو پي وي سي داراي ساختار خاصي هستند قابليت جايگزيني و نصب در تمام سايزها و محل ها را دارند. از اين رو ديگر نگران تعويض پنجره هاي خود نباشيد چرا که مي توانيد پنجره هاي دو جداره را در سريع ترين زمان ممکن نصب کنيد و زيبايي منزلتان را چندين برابر کنيد.

قيمت پنجره دوجداره upvc

همان طور که مي دانيد پنجره هاي دو جداره از مزاياي بسيار زيادي برخوردار هستند و به همين دليل امروزه اين پنجره ها به پرکاربردترين پنجره ها در صنايع ساختماني تبديل شده اند حتي بسياري از افراد که داراي پنجره هاي قديمي در ساختمان خود هستند خواهان تعويض آن با پنجره هاي دوجداره هستند لذا يکي از مهم ترين معيارها براي اين افراد کسب اطلاعات در مورد قيمت پنجره دوجداره upvc است که در اين راستا بايد بدانيد فاکتورهاي مختلفي تعيين کننده قيمت اين نوع پنجره ها هستند که شما مي توانيد بخش فروش پنجره دو جداره UPVC گروه هاي نصب اين نوع پنجره ها تماس بگيريد و از قيمت انواع پنجره هاي دوجداره مطلع شويد.

 

 انواع پنجره دوجداره upvc

 

اين گروه ها مشغول به نصب و ارائه انواع پنجره هاي دوجداره  در طرح و مدل هاي متنوع و با استانداردهاي جهاني هستند. همچنين اگر نيازمند نصب و تعويض پنجره محل کار و منزلتان خستيد هم مي توانيد با اين گروه ها تماس حاصل فرماييد.

تعمير پنجره دوجداره در تهران

در برخي موارد بعد از نصب پنجره هاي دو جداره upvc به دليل پايين بودن کيفيت پروفيل هاي مصرفي در پنجره و يا نصب غير اصولي و خارج از استاندارد آن ها و يا عدم تخصص و مهارت نصاب در زمان نصب پنجره ها مشکلاتي نظير ورود سرما و گرد و غبار و يا ورود سر و صدا، همچنين بسته نشدن کامل قسمت بازشو پنجره و يا استفاده از يراق آلات نامرغوب که سبب کارکرد بد پنجره ها و ايجاد مشکل براي ان ها مي شود که سبب مي شود اين نوع پنجره ها نياز به تعمير و رگلاژ داشته باشند.

حال اگر شما با چنين مشکلي مواجه شديد و به دنبال تعميرکاري براي تعمير پنجره دوجداره در تهران و يا رگلاژ پنجره دوجداره در تهران هستيد بايد بدانيد با توجه به هزينه اي که براي خريد اين پنجره ها صرف کرده ايد بايد يک تعميرکار و نصاب ماهر و خبره اي تعمير آن را انجام دهد. لذا براي تعمير و رگلاژ پنجره دوجداره در تهران سراغ تعميرکار متخصص و حرفه اي برويد که هم داراي مدارک آموزشي معتبر و هم تجربه کاري باشد تا بتواند هر گونه نقص و ايرادات پنجره هاي دو جداره upvc را رفع کند. علاوه براين کيفيت کار و قيمت مناسب و عملکرد سريع از ديگر ويژگي هايي است که بايد يک نصاب و تعميرکار حرفه اي داشته باشد.

پنجره دوجداره

 

در اين راستا امروزه گروه ها و شرکت هاي مختلفي متشکل از نصابان و تعميرکاران حرفه اي مشغول به فعاليت هستند که آماده ارائه خدمات تعميرات تخصصي پنجره upvc در محل با بهترين کيفيت و نازلترين قيمت و در اسرع وقت در کليه نقاط تهران و حومه به همراه ضمانت هستند.

 

اموزشی...
ما را در سایت اموزشی دنبال می کنید

برچسب : پنجره,دوجداره,یو,پی,وی,سی,چیست؟, نویسنده : kavoosifar studentedu بازدید : 170 تاريخ : يکشنبه 18 آبان 1399 ساعت: 5:33

موفقيت در کنکور با روش حرف آخر

ps1i_a4.jpg

موفقيت در کنکور کار هرکسي نيست چون اصلاً کار راحتي نيست.

خيلي‌ها فکر مي‌کنند که چون معدل بالايي دارند و چون رتبه مدرسه اند مي توانند راحت و بدون دردسر رتبه کنکور نيز باشند در صورتي که هيچ يک از آنها تفاوت هاي ميان اين دو را با هم درک نمي کنند ابتدا بيايم کمي موضوع کنکور و مدرسه را بررسي کنيم رتبه شدن در امتحانات پايان ترم و تشريحي کار بسيار راحت تري است چون هم زمان آن به اندازه است هم سوال ها تعداد کمتري دارند ثانيا هر درسي يک کتاب خاص دارد و هر درس يک روز خاص خود را دارد شما دو ساعت زمان داريد تا نهايتاً ?? سوال را حل کنيد يعني کار خيلي سختي هم در پيش نداريد اما بياييد به کنکور از اين ديد نگاه کنيم چند ده کتاب حدود ??? صفحه اي و در قالب چند سوال و فقط حدود ? ساعت تا ? ساعت زمان.

موفقيت در کنکور‌ نيازمند منابع آموزشي درست، خوب و کارآمد

اگر از اين ديد به کنکور نگاه کنيد سختي آن را تا حدودي بدون اينکه در وضعيت کنکور قرار گيريد درک خواهيد کرد. حال سوال مي شود که چگونه است که هر سال چندين هزار نفر اين توانايي و قابليت اين را دارند که از اين سوال ها با اين حجم و تعداد سوال هاي زيادي را جواب بدهند و درصد خوب و بالايي به دست بياورند کار سختي به نظر مي‌رسد اما در صورتي سخت خواهد بود که مسيري نداشته باشيد منابع شما فقط کتاب‌ها باشند چون کتاب‌هاي درسي روش تشريحي حل سوال را به صورت کامل و خوب معرفي کردند اما آيا با اين روش‌ها مي‌توان در زمان کم سوال ها را جواب داد؟ خير.

اينکه خيلي از دانش آموزان تا اسم کنکور مي آيد استرس مي گيرند و نگران کنکور خود مي شوند و به اصطلاح از کنکور براي خودشان غول ساخته‌اند طبيعي است  اما چه بخواهند و نخواهند اين غول مسير بزرگ خوشبختي آنها را بسته است و براي رسيدن به موفقيت و آينده خودشان بايد از آن بگذرند همان طور که براي مبارزه با شمشير و سپر يا تفنگ نياز داريد براي شکست دادن اين غول بزرگ نيز به منابع آموزشي نياز داريد شما هيچ وقت نمي توانيد به کمک يک تير و کمان يک تانک را از پاي در بياوريد پس براي اينکه در کنکور موفق شويد بايد منابع آموزشي درست و خوب و کارآمدي داشته باشيد

موفقيت در کنکور با موسسه حرف آخر

موسسه حرف آخر در اين راستا بهترين گزينه براي رسيدن به موفقيت است و بهترين کمک به شما خواهد بود منابع آموزشي کامل موسسه حرف آخر شما را از همه چيز بي نياز مي کند آموزش کامل آموزش تست زني و آزمون هاي جامع همه و همه داخل طرح‌هاي موسسه قرار دارند اما حال فرض کنيد شما وسيله مبارزه با اين غول بزرگ را پيدا کرديد وارد طرح‌هاي موسسه حرف آخر شديد اگر کسي نباشد که در اين مسير به شما کمک و راهنمايي دهد چگونه مي‌خواهيد پيروز از ميدان خارج شويد براي مثال شما استعداد موسيقي داريد و سازي که دوست داريد را تهيه ميکنيد حال اگر راهنما و استادي نباشد که به شما آموزش دهد چطور ميخواهيد يک موزيسين خوب باشيد.

نگران نباشيد مشاورين خوب موسسه حرف آخر تا پايان مسير از شما حمايت و شما را راهنمايي مي کنند و در مسير تاريک شما به سمت کنکور نور مي‌اندازند و مسير شما را تا هدف برايتان مشخص مي‌کنند

چرا ميان اين همه موسسه به موسسه حرف آخر اعتماد کنيم

تفاوت موسسات با هم در شيوه آموزش و شيوه مشاوره است منابع آموزشي موسسه حرف آخر از دو ويژگي اصلي برخوردار است که در موسسات ديگر و يا تدريس ديگر اساتيد اين ويژگي‌ها را نمي يابيد در منابع آموزشي موسسه حرف آخر از الگوها استفاده مي‌شود که اين الگوها به ما در حل سوالات کمک بسياري مي‌کند. تفاوت الگوهاي ارائه شده در آموزش هاي موسسه حرف آخر يا جاهاي ديگر در اين است که با هر الگوي موسسات مختلف تنها و تنها يک مدل سوال حل خواهد شد زيرا الگوهاي خود را از دل فرمول هاي اصلي خارج کردند .

در موسسه حرف آخر الگوها از آن از درهم آميختن فرمول هاي مختلف مباحث به دست مي‌آيد که راه حل تمام مدل‌هاي تست از هر مبحث است. مسئله بعدي وجود و به کارگيري انيميشن در تدريس ها است برخي از اشکال در کتاب ها وجود دارند که به صورت دو بعدي قابل درک نيستند اين مدل روش و سوال ها همواره جزو مواردي است که دانش‌آموزان تست هايشان را کنار مي‌گذارند چون درک کردن خود سوال نيز زمان گير است اما موسسه حرف آخر راه حل کردن اين تست ها را با ارائه انيميشن و سه بعدي سازي اشکال برطرف کرده است

انقلاب عظيم در نحوه حل سوالات با بسته آموزش کنکور حرف آخر

بگذاريد با مثالي توضيح بدم: شما هنوز با گذشت زمان تصاوير دوستان و يا مدرسه خود را به خاطر داريد اين از ويژگي هاي حافظه تصويري انسان هستش که موسسه حرف آخر از اين موضوع استفاده کرده و انقلاب عظيمي را در نحوه حل سوالات به وجود آورد در کنار همه اين موارد وجود يک مشاور و راهنما به دانش‌آموز شما تمام ملزومات را براي شکست دادن کنکور مي دهد و مسير را براي تمام دانش‌آموزان هموار کرده است. براي ارتباط با مشاورين ارشد موسسه و دريافت مشاوره رايگان با شماره 09129573833 تماس بگيريد.

به نقل از سايت حرف آخر و برگرفته از مقاله موفقيت در کنکور با روش حرف آخر

 

 

اموزشی...
ما را در سایت اموزشی دنبال می کنید

برچسب : موفقیت,در,کنکور,با,روش,حرف,آخر, نویسنده : kavoosifar studentedu بازدید : 168 تاريخ : يکشنبه 11 آبان 1399 ساعت: 18:13

پرشين چت,چت باران,چتروم

چتروم چيست ؟

f430744_.png

چتروم فضايي اجتماعي براي سرگرمي انسان ها مي باشد چون انسان ها در طول زندگي خود نياز به هم صحبت دارند به همين دليل افرادي که از تنهايي رنج برده و يا دچار مشکلات خانوادگي هستند و هم صحبتي ندارند وارد فضاي چتروم شده و اينگونه هم سرگرم مي شوند و هم از آن تنهايي نجات پيدا کرده که در ابتدا به تاريخچه چت روم ها مي پردازيم که از گذشته چت روم ها به صورت تصويري و صورتي و متني بوده که از مهمترين بنيان گذار هاي چت روم سايت ياهو مسنجر بوده که پس از مدتي که بازدهي مسنجر هاي اين سايت بزرگ به بازدهي پاييني رسيد اين سايت چت روم هاي خود را بست و امکان ساخت چت روم در ياهو مسنجر برداشته شد و فقط اخبار روز دنيا و ساخت ايميل از جمله اقدامات ياهو مسنجر مي باشد و افرادي زيادي از طريق ياهو مسنجر باهم اشنا شده و حتي به ازدواج ختم شده است که از آن با ورود وي چت و نيمباز و امکانات بي نظيري که اين سايت ها داشت ياهو مسنجر بخاطر اپديت نبودن و قديمي بودن خيلي گمنام شد و پس از مدتي وي چت به دليل همکاري نکردن با جمهوري اسلامي ايران داخل کشور ايران فيلتر شد و مردم به وايبر و تلگرام و واتس اپ روي اوردند که خداروشکر از بين اين شرکت ها واتس اپ توانست جاي خوبي در ايران پيدا کند و تلگرام هم به همان دليل وي چت از گود خارج شد و اينستاگرام که سايتي مخصوص عکس گذاري بود با گشايش قسمت دايرکت توانست توجه کاربران را به خود جلب کند  و همچنين مکاني براي چت کردن و دوست يابي باشد در بين اين ها طراحان ايراني با کپي برداري از سايت هاي خارجي توانستند اسکريپت اي تي چت را بر روي هاست نصب کرده و پس از ترجمه و فارسي سازي توانستند اولين چت روم هاي ايراني را بنيان کنند که اين چت روم ها با استقبال چشم گيري مواجه شد و پس از مدتي با اپديت اين اسکريپت ها و نبودن مديريت درست بر روي چندين سايت به دستور سازمان فيلترينگ اين سايت ها فيلتر شد که صاحبان چت روم ها به دليل خرج هاي بالايي که روي سايت هاي خود انجام دادند با تغيير ادرس هاي خود سعي بر از دست ندادن کاربران خود داشته اند .

پرشين چت کجاست ؟ 

چتروم فارسي پرشين  چت در سال 1393 تاسيس شد براي جوانان قشمي و فضايي مناسب و داراي نظارت کامل مي باشد و قصدي براي تفريح سالم بين مردم قشم دارد که خوشبختانه با تاسيس اين چت روم بازدهي خوبي بين جوانان قشم و حمايت فراواني بين آنها داشته است مديريت پرشين چت در تلاش است که غير از قشمي ها ساکنان کيش و ديگر جزيره هاي خليج فارس و همچنين جنوبي ها و بندري هارا نيز در اين چت روم بياورد و با نظارت کاملي که اين چت روم دارد تفريح سالمي را براي جوانان اين مناطق رقم زده و اميد واريم در اين زمينه موفق شده باشد که همچنين اين سايت در بين شبکه هاي اجتماعي نيز اکانت داشته که با سرچ کردن اسم اين چت روم شما مي توانيد ادرس پيچ قشم چت را پيدا کرده و وارد شويد با تشکر از وقت گذاري شما .

 

اموزشی...
ما را در سایت اموزشی دنبال می کنید

برچسب : پرشین,چت,چت,باران,چتروم, نویسنده : kavoosifar studentedu بازدید : 160 تاريخ : پنجشنبه 8 آبان 1399 ساعت: 19:30

معرفي 3 نهال گردوي پر طرفدار در بازار جهان :

شايد براي شما هم اين سوال پيش بيايد که چه گردويي ميتواند براي کاشتن مناسب باشد ؟ بايد به اين سوال از چند منظر نگاه کرد و هرگز نبايد نسبت به کاشت نهال گردو عجله کرد زيرا اين نهال بسيار حساس به اب و هوا و دما مي باشد .نکته اي که قبل از خريد نهال گردو مهم ميشود اين است که بدانيد بايد نهال را متناسب با شرايط جوي خود بکاريد .

 انواع ارقام درختان را موجود دارند اما اينکه چه رقمي را انتخاب نماييد بسيار مهم است ،Amazonبراي مثال در وب سايت

زيرا اغلب مردم بدون تحقيق خريد نهال خود را انجام مي دهد اما بهتر است قبل از اقدام به پرورش درخت گردو به تمام مباحث مهم ان بپردازيم .لطفا همراه ما باشيد تا 3 رقم نهال گردوي مناسب را خدمت شما معرفي نماييم :

نهال گردوي چندلر همان گردوي آمريکايي پر فروش :

اين گردوي چندلر ابتدا در کشور امريکا توليد شده است که از فروش بسيار زيادي هم برخوردار است. نهال گردو چندلر يکي از مرغوب ترين و شناخته شده ترين نژاد هاي پيوندي در جهان است که از تلاقي نهال گردو پدرو به دست آمده است به همين دليل به لحاظ ويژگي شبيه به رقم پدرو ميباشد. گردو چندلر يکي از نژاد هاي ديرگل مي باشد که کاشت آن در مناطق سردسير عملکرد مطلوبي خواهد داشت،اين رقم به دليل پيوندي بودن خود بارور نيست و نياز به گرده زا دارد که مي توانيد در زمان کاشت نهال گردو چندلر به ازاي چند اصله نهالي که کاشته مي شود يک درخت براي گرده افشاني در نظر بگيريد چنين اقدامي کيفيت باروري باغ شما را تضمين مي کند،لازم به ذکر است که براي اين رقم معمولا نژاد فرانکت مناسب است. يکي از نکاتي که حتما لازم است باغداران قبل از خريد به آن توجه ويژه داشته باشند ميزان تحمل سرما و خشکي نهال است،زيرا اين ميزان در نژاد هاي مختلف با يکديگر فرق مي کند و باغداران بايد قبل از خريد نهال گردو اطلاعات مفيدي در خصوص هر نژاد و ميزان سازگاري آن با شرايط اقليمي منطقه کسب کنند سپس اقدام به خريد کنند.شايد جالب باشد اگر بدانيد اين گردو چيزي در حدود 200 تا 280 کيلو در سال ميتواند هر يک درخت بالغ ان باردهي داشته باشد .

8t6r_b3.jpg

نهال گردوي فرنور همان نهال گردوي مورد علاقه ي اروپاييان :

اين رقم نهال گردو در ابتدا در کشور فرانسه توليد و کاشته شده است .جالب است بدانيد اين رقم بسيار نهالي مقاوم به انواع بيماري ها و افات مي باشد . مغز نهال گردو فرنور به لحاظ ظاهري گرد بوده و داراي پوست کاغذي مي باشد که به راحتي قابل جدا شدن است. رنگ مغز گردو فرنور بسيار روشن و کيفيت بسيار خوبي دارد. از ويژگي هاي بارز اين نوع نهال همانطور که اشاره شد مقاومت بسيار خوب آن در مقابل سرماي بهاره مي باشد به همين دليل کاشت آن در مناطق سردسير گزينه بسيار مناسبي مي باشد. نهال گردو فرنور از جديدترين ارقام تجاري در دنياست که اواخر فروردين زمان گلدهي آن مي باشد. گردوي فرنور در مناطق سردسير عملکرد بسيار خوبي خواهد داشت زيرا شاتون هاي گردو فرنور در اثر سرما از بين نمي رود.

گردو فرنور از ارقام ديرگل به شمار مي آيد. از ديگر ويژگي هاي اين نژاد مقاومت به کرم سيب و بيماري بلايت که از بيماري هاي رايج در بين درختان گردو است مي باشد. عمر مفيد درخت گردو فرنور 100 سال است و مي توان آن را در دسته ارقام اقتصادي قرار داد که بازار تجاري خوبي دارد. نهال گردو فرنور نسبت به ديگر انواع دير برگ ده مي باشد اما بازدهي زود هنگامي دارد،مغز گردو تقريبا درشت بوده و کيفيت عالي دارد. به لحاظ گستردگي شاخ و برگ نيز اين رقم در حد متوسط مي باشد. گردو فرنور همانطور که اشاره شد از ارقام جديد فرانسوي مي باشد که به دليل کيفيت بسيار خوبي که دارد مورد استقبال قرار گرفته است. شايد يکي از دلايلي که باغداران نسبت به کاشت نهال گردو فرنور اهتمام مي ورزند پوست کاغذي و تجاري بودن اين رقم مي باشد.

گردوي خوشه اي گردوي مورد علاقه ي باغداران :

گردوي خوشه اي يکي از انواع نهال گردويي مي باشد که به صورت فله اي رشد مي کند . درخت گردو خوشه اي در اصل بومي آمريکا مي باشد اما امروزه ما شاهديم در ايران و ديگر کشور ها نيز پرورش داده مي شود و از درختان با ارزش به حساب مي آيد نهال گردو خوشه اي داراي نژاد هاي مختلفي مي باشد که هر کدام عملکرد و ويژگي خاص خود را دارند. برخي را به عنوان مرغوب ترين نژاد معرفي مي کنند که افراد مي توانند براي کاشت انتخاب کنند.

 نژاد نهال گردو خوشه اي : نژاد نهال گردو خوشه اي را مي توان بر اساس شرايط اقليمي انتخاب کرد،مانند تحمل و سازگاري با کم آبي و خشکي يا پر آبي و مناطق مرطوب،که  توجه به چنين نکاتي باعث مي شود بازدهي و بار ميوه شما مطلوب و مناسب باشد. يکي از نژاد هاي گردو،درخت گردو خوشه اي مي باشد،دليل نام گذاري آن اين است که هر شاخه 5 تا 25 عدد گردو به صورت خوشه اي دارد. اين نوع گردو دير گل اما زود بازده بوده به همين دليل براي مناطق سردسير نيز مناسب است. از نظر اندازه نسبت به ديگر گردو ها کوچکتر است. گردو خوشه اي فرانسوي بسيار پر مغز بوده و چربي آن بيشتر از ديگر گردو ها مي باشد. درخت گردو خوشه اي عملکرد بالايي دارد و شاخ و برگ آن نيز گسترده مي باشد،تنه کوتاهي دارد و به لحاظ باردهي نسبتا پر بار است به همين منظور عمر اقتصادي اين گردو نيز مانند ديگر انواع اقتصادي،پر بازده و تجاري مي باشد .

خب به پايان اين مقاله رسيديم .در اين مقاله قصد داشتيم به برسي کامل سه نوع گردوي مورد علاقه ي اغلب کشاورزان به پردازيم ، اميدواريم از خواندن اين مقاله لذت برده باشيد و در انتخاب درخت گردو بهترين ها را در نظر داشته باشيد .

 

اموزشی...
ما را در سایت اموزشی دنبال می کنید

برچسب : معرفی,3,نهال,گردوی,پر,طرفدار,در,بازار,جهان, نویسنده : kavoosifar studentedu بازدید : 157 تاريخ : دوشنبه 5 آبان 1399 ساعت: 0:44

آيا مي‌خواهيد کسب و کارتان رشد کند؟ (عجب سوال کليشه اي و مسخره اي D:)

حتما شما هم مانند بسياري از افراد به فکر رشد کسب و کار خود هستيد، براي رسيدن به اين هدف اولين نکته ضروري و اساسي اين هست که "مشتريان فعلي خودتان را راضي و خوشنود نگاه داريد" براي اين کار بايد رضايت مشتريان خودتان را اندازي گيري کنيد، اما اين کار به سادگي متر زدن لباس و زمين و خانه نيست!

آيا مشتريانتان به کمک کسب و کار شما به آن چيزي که مدنظرشان بود رسيده‌اند؟  آيا اونها راضي هستند؟ چه چيزي در کسب و کار شما مي‌توانست بهتر باشد؟

پرسشنامه رضايت مشتريان به شما کمک مي‌کند بتوانيد به درستي و با طرح سوالاتي درست، ميزان رضايت مشتريان خود را بسنجيد و با کسب اطلاعات صحيح، تصميمات اثربخش گرفته و استراتژي کسب و کار خود را قوي‌تر کنيد.

منبع :

http://volunteer.cs.und.edu/csg/team_display.php?teamid=590617
https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=10964031
https://setiweb.ssl.berkeley.edu/beta/team_display.php?teamid=971528
http://wiki.soippo.edu.ua/index.php?title=%D0%9A%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%87:Overby0579
https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1196356.page
http://web.jmjh.tn.edu.tw/~env/modules/profile/userinfo.php?uid=1968781
https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2076133-overby-shaw
http://als.anits.edu.in/members/overby0570/
https://setiweb.ssl.berkeley.edu/beta/team_display.php?teamid=971548
http://esri.handong.edu/english/profile.php?mode=viewprofile&u=188012

 

اموزشی...
ما را در سایت اموزشی دنبال می کنید

برچسب : پرسشنامه,آماده‌ی,سنجش,میزان,رضایت,مشتریان, نویسنده : kavoosifar studentedu بازدید : 299 تاريخ : جمعه 2 آبان 1399 ساعت: 21:07

پيامک تبليغاتي براي کارواش داران چه مزيت هايي دارد؟

kiej_z5.jpg

موضوع مورد بحث در اين مقاله در رابطه با پيامک تبليغاتي مي باشد.

احتمالا شما نيز اگر به واسطه ي بيزينس يا کسب و کار تان در رقابت هاي اقتصادي باشيد، حتما با اصطلاح پيامک تبليغاتي آشنا شده ايد.

امروزه با نزديک شدن رقابت لحظه اي و تنگاتنگ ميان مشاغل مختلف، نمي توان گفت بازاريابي تنها مختص به کسب و کاري هاي خاص مي باشد.

به عنوان مثال شايد براي تان عجيب باشد که کارواش ها نيز جز آن دسته از مشاغلي باشند که بتوانند براي ارائه خدمات از  پيامک تبليغاتي استفاده کنند.

اما خوب کارواش ها هم براي بهبود وضعيت کسب و کارشان از پيامک تبليغاتي استفاده ميکنند.

مسلما در بازه ي زماني کوتاهي متوجه خواهيد شد که رونق کسب و کار در کارواش ها و تعداد مشتري هايي که جوياي خدمات از کارواش مورد نظر مي باشند،افزايش  قابل توجهي يافته اند.

 ماهيت استفاده از پيامک تبليغاتي براي کارواش ها

شايد براي تان سوال پيش بيايد که استفاده از پيامک تبليغاتي براي کارواش ها چه مزيت ها و فوايدي را براي شان در پي خواهد داشت.

طبيعتا اولين دليل گام برداشتن به سوي چنين اقداماتي و استفاده از شيوه هاي بازاريابي پيامکي، اين است که سود دهي کسب و کارتان را افزايش دهيد و درآمد بيشتري را کسب کنيد.

اما مسلما استفاده از پيامک تبليغاتي اهداف ديگري را نيز در بر خواهد داشت که با روش هايي غير مستقيم و هوشمندانه در قالب خدمات پيامک تبليغاتي کسب و کار را به سمت موفقيت بيشتر و متداوم تر خواهد برد.

اصول کسب و کار يک کارواش را براي تبليغ و بازاريابي در نظر بگيريد. چطور مي توان با روشي هدفمند و برنامه ريزي شده به شيوه اي اصولي براي کارواش ها بازاريابي و تبليغاتي مفيد در پيش گرفت؟

روش هاي تبليغات از گذشته تا به حال چه تغييري کرده است؟

تصور کنيد که شيوه هايي مانند پخش تراکت هاي تبليغاتي در سالهاي گذشته تا چه اندازه مرسوم بوده، اما امروزه با پيشرفت هاي چشمگيري که در دنياي تبليغات در دنيا رخ داده،  اين شيوه ها در بازاريابي امروزي تقريبا منسوخ شده اند.

در دنياي تبليغات امروز، مهمترين مساله کم کردن هزينه ها و بازيابي بيشتر است.

يکي از ابزارهايي که به کاهش چشم گير هزينه ها کمک ميکند ارسال پيامک تبليغاتي هدفمند است.

چرا استفاده از پيامک تبليغاتي را شيوه اي به صرفه در تبليغات مي دانند؟

شايد براي تان سوال پيش بيايد که قيمت اس ام اس تبليغاتي چقدر مي باشد و چرا شيوه تبليغاتيمقرون به صرفه در بازاريابي به حساب ميايد؟

ارسال اس ام اس يکي از تاثير گذارترين انواع بازاريابي مستقيم است، که طبق تحقيقان بالغ بر 90% از اين پيامک ها توسط کاربران روي گوشي موبايل باز ميشود.

به طور ميانگين هر فرد در طول روز، حدود 84 بار گوشي تلفن همراه خود را چک ميکند، پس اين يک موقعيت خوب براي نمايش دادن نام برندتان است.

با توجه به مزيت هايي که اس ام اس مارکتينگ يا همان تبليغات پيامکي دارد، قيمت آن بسيار مقرون به صرفه است.

کابردهاي ويژه و مهم پيامک تبليغاتي براي کارواش ها؟

از جمله مهم ترين کارهايي که مي توانيد با پيامک تبليغاتي براي بهبود فعاليت هاي تان در کارواش ها انجام دهيد را مي توانيد درموارد اشاره شده در زير مشاهده نماييد:

معرفي کارواش تان همراه با خدماتي که ارائه مي دهد:

اين کار را ميتوانيد بر اساس شماره هايي که در يک محله ثبت شده است انجام دهيد.بيزينس هاي محلي يا اصطلاحا  Local business ها ميتوانند بهترين استفاده را از ارسال منطقه اي و محله اي داشته باشند.

فقط کافي است  شماره هايي که در بانک هاي سامانه پيامکي قرار دارد را به عنوان مخاطب انتخاب کنيد و اقدام به ارسال کنيد.

ميتوانيد از بانک هاي مختلف مانند بانک شماره منطقه اي، محله اي، کد پستي، و ارسال از روي نقشه استفاده کنيد.

استفاده از پيامک تبليغاتي براي اطلاع رساني در خصوص ارائه انواع قيمت هاي شستشو در کارواش ها

در بازار رقابتي، ميتوانيد  با ارسال تخفيف ها و قيمت هاي رقابتي به مشتريان از رقبا يک قدم جلوتر باشيد.

استفاده از پيامک تبليغاتي در خصوص اطلاع رساني براي آفرهاي ويژه در کارواش ها

اگر آفر يا پيشنهاد ويژه اي براي مشتريان داريد، بميتوانيد بدون معطلي آنها را با خبر کنيد. سرعت انتقال اطلاعات يم مزيت رقابتي براي شما به وجود مياورد. سريع ترين ابزار براي انتقال اطلاعات ارسال پيامک ميباشد.

قبل از اقدام به خريد پنل اس ام اس حتما با دقت خيلي زياد تمام سامانه هايي که اين خدمات را ارائه ميدهند بررسي کنيد.

يک سامانه حرفه اي ميبايست به طور تمام وقت پشتيباني پنل اس ام اس را انجام دهد و در موارد اظطراري مشکلات را براي کاربران مرتفع کند.

براي اطلاع از خدمات سامانه پيامکي مديانا کليک کنيد.

 

اموزشی...
ما را در سایت اموزشی دنبال می کنید

برچسب : پیامک,تبلیغاتی,برای,کارواش,داران,چه,مزیت,هایی,دارد؟, نویسنده : kavoosifar studentedu بازدید : 190 تاريخ : جمعه 2 آبان 1399 ساعت: 13:21

لینک دوستان

خبرنامه